Κανόνες καταστήματος

Οι ακόλουθοι Κανονισμοί καθορίζουν τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις πώλησης που ισχύουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα που διατίθεται στη διεύθυνση  www.enzogreece.gr  που διευθύνεται από τον Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, Gliwice 44-109, NIP: 9441857579, REGON: 122463122. Επιχείρηση η επιχείρηση είναι εγγεγραμμένη στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφορίες Οικονομικής Δραστηριότητας (CEIDG), που τηρεί ο Υπουργός Ανάπτυξης και Τεχνολογίας.

 

Πεδίο εφαρμογής των κανονισμών

Οι Κανονισμοί ισχύουν για παραγγελίες που πραγματοποιούνται από Καταναλωτές και Επιχειρηματίες μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Σύμφωνα με το άρθρο 22 του Αστικού Κώδικα, καταναλωτής είναι το φυσικό πρόσωπο που διενεργεί νομική συναλλαγή με επιχειρηματία που δεν σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.

Σύμφωνα με το άρθρο 43 ΑΚ, επιχειρηματίας μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, οι διατάξεις των οποίων παρέχουν δικαιοπρακτική ικανότητα και ασκεί επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα για λογαριασμό της.

Οι Κανονισμοί και οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις άλλων Επιχειρηματιών δεν ισχύουν, εκτός εάν συμφωνήσουμε ρητά σε αυτό εγγράφως, τότε θα γίνουν μέρος της σύμβασης.

 

Σύναψη της σύμβασης

Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί επιβεβαίωσης και οριστικοποίησης στη σελίδα σύνοψης παραγγελιών, υποβάλλετε μια δεσμευτική παραγγελία για τα προϊόντα στο καλάθι αγορών. Η σύμβαση πώλησης συνάπτεται όταν η παραγγελία σας καταχωρηθεί στο σύστημα πληροφορικής του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας, θα λάβετε ένα e-mail από εμάς που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία και τη σύναψη της σύμβασης.

 

Η σύμβαση πώλησης μπορεί να συναφθεί στη γλώσσα που σας ενδιαφέρει.

Αποθηκεύουμε το περιεχόμενο της σύμβασης και σας αποστέλλουμε τα στοιχεία της παραγγελίας και τους Κανονισμούς μας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση e-mail που έχετε δώσει. Επιπλέον, πληροφορίες σχετικά με τις παραγγελίες σας είναι διαθέσιμες μέσω του λογαριασμού πελάτη σας. Οι Κανονισμοί διατίθενται επίσης στον ιστότοπό μας με τρόπο που σας επιτρέπει να αποκτήσετε, να αναπαράγετε και να καταγράψετε το περιεχόμενο.

 

Παράδοση προϊόντος

Σε ορισμένες περιπτώσεις, το κόστος αποστολής μπορεί να προστεθεί στις αναγραφόμενες τιμές προϊόντων. Τα παραγγελθέντα προϊόντα παραδίδονται μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών που συνεργάζονται μαζί μας. Αναλυτικές πληροφορίες για τους διαθέσιμους τρόπους, τις ημερομηνίες παράδοσης και τα έξοδα αποστολής παρουσιάζονται κατά την παραγγελία και σε ειδική καρτέλα πληροφοριών στον ιστότοπο του καταστήματός μας.

Προσφέρουμε επίσης τη δυνατότητα προσωπικής συλλογής προϊόντων της περιοχής. 100 ζλότι. (μόνο παραγγελίες που έγιναν και πληρώθηκαν εκ των προτέρων - κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για μια συγκεκριμένη ημέρα και ώρα)

στη διεύθυνση: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice, τις ακόλουθες ώρες:

  • Δευτέρα - Πέμπτη: 7:00 - 15:00

  • Παρασκευή: 7:00 - 14:00

 

Πληρωμές

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας προσφέρουμε διάφορους τρόπους πληρωμής, όπως:

  1. Πληρωμή κατά την παράδοση κατά την παράδοση - μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων.

  2. Ηλεκτρονικές πληρωμές (e-πληρωμές) - ενεργοποιούμε τις ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω διαδικτυακών υπηρεσιών πληρωμών. Δεχόμαστε διάφορους τρόπους πληρωμής όπως πιστωτικές κάρτες, χρεωστικές κάρτες και συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών.

  3. Πληρωμή με παραδοσιακή τραπεζική κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματός μας - εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας, θα σας στείλουμε δεδομένα για να πραγματοποιήσετε τη μεταφορά μέσω e-mail.

  4. Επιπλέον, με τη βοήθεια διαμεσολαβητών, μπορείτε να επωφεληθείτε από πληρωμές με αναβολή ή με δόσεις.

Η διαδικασία εκπλήρωσης της παραγγελίας θα ξεκινήσει αφού πιστωθεί ολόκληρο το ποσό πληρωμής στον λογαριασμό μας. Τα παραγγελθέντα προϊόντα παραμένουν στην ιδιοκτησία του καταστήματος μέχρι την πλήρη εξόφληση της τιμής πώλησης.

Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των ενσωματωμένων διαδικτυακών υπηρεσιών πληρωμών, των τύπων ηλεκτρονικών πληρωμών και πιθανών πρόσθετων δαπανών, παρουσιάζονται κατά την υποβολή μιας παραγγελίας και στον ιστότοπο του καταστήματός μας σε ειδική καρτέλα πληροφοριών σχετικά με τις πληρωμές.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το νόμο, οι καταναλωτές και οι επιχειρηματίες που πραγματοποιούν αγορές που δεν σχετίζονται με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών.

 

Διαδικασία επιστροφής 

Ο Πωλητής αναλαμβάνει να επιστρέψει στον Πελάτη όλες τις πληρωμές που έλαβε αμέσως, και  σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ο Πωλητής ενημερώθηκε από τον Πελάτη για την απόφαση άσκησης του δικαιώματος Υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση επιστροφής μέρους της παραγγελίας, τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Επιστρέφοντας το όφελος που έλαβε με τη μορφή παραγγελθέντων αγαθών, ο Πελάτης καλείται να στείλει πίσω ή να παραδώσει το προϊόν μαζί με την απόδειξη αγοράς , π.χ. τον αριθμό λογαριασμού στον οποίο θα επιστραφούν τα χρήματα.  

Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα άμεσα έξοδα της επιστροφής (επιστροφής/παράδοσης/συσκευασίας) του αντικειμένου (άρθρο 34 § 1 του νόμου της 30ης Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών)

Μόνο τα αχρησιμοποίητα προϊόντα χωρίς σημάδια χρήσης υπόκεινται σε επιστροφή.

Ο πελάτης ευθύνεται έναντι του πωλητή για τη μείωση της αξίας του αντικειμένου λόγω ακατάλληλης χρήσης του. Έχει το δικαίωμα να εξετάσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των εμπορευμάτων με τρόπο που θα μπορούσε να κάνει σε ένα σταθερό κατάστημα. Ωστόσο, δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τα πράγματα απεριόριστα. Εάν το πράξει, ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να τον χρεώσει με πρόσθετο κόστος σε σχέση με τη μείωση της αξίας των αγαθών (άρθρο 34 § 4 του νόμου της 30ης Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών)

Επιστροφές Προϊόντων που αποστέλλονται με έξοδα του Πωλητή ή με αντικαταβολή δεν θα γίνονται δεκτές.

Οι διατάξεις των κανονισμών αυτών δεν ισχύουν για Αγοραστές που δεν είναι καταναλωτές κατά την έννοια του άρθρου. 221 ΑΚ (Εφημερίδα Νόμων Αρ. 16, σημείο 93, όπως τροποποιήθηκε), δηλαδή πρόσωπα που εκτελούν δικαιοπραξίες που σχετίζονται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα. Τα αγαθά που αγοράστηκαν από τον Επιχειρηματία δεν επιστρέφονται.
Η εταιρεία δεν δέχεται δέματα με επιστροφές αντικαταβολής.

 

Είμαστε μόνο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Όλες οι επιστροφές πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση:

Enzo Polska Grzegorz Glogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

ή σε ένα από τα σημεία  μας στη χώρα σας.
 

Ζημιές που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά

Για καταναλωτές:

Σε περίπτωση εξ αποστάσεως αγοράς καταναλωτή, το κατάστημά μας φέρει πάντα τον κίνδυνο ζημιάς ή απώλειας του προϊόντος κατά τη μεταφορά. Εάν τα παραγγελθέντα εμπορεύματα έχουν ζημιά στην εξωτερική συσκευασία ή στο προϊόν μέσα - θα πρέπει αμέσως (με την παραλαβή της αποστολής ή έως και 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής) να αναφέρετε τις κρατήσεις σας στον μεταφορέα και να συντάξετε μια αναφορά ζημιάς που αποτελεί τη βάση για κάνοντας οποιεσδήποτε αξιώσεις κατά του μεταφορέα και επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Για Επιχειρηματίες (εκτός από φυσικά πρόσωπα που συνάπτουν σύμβαση που σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, εφόσον η σύμβαση αυτή δεν είναι επαγγελματικής φύσης, δηλαδή είναι οι λεγόμενοι «οιονεί καταναλωτές», καθώς και ατομικοί έμποροι που ασκούν συγκεκριμένο καταναλωτή δικαιώματα):

Το θέμα της ευθύνης για την παράδοση των αγαθών φαίνεται διαφορετικό από ό,τι στην περίπτωση των καταναλωτών. Ο κίνδυνος απώλειας ή ζημιάς του προϊόντος κατά τη μεταφορά περνά σε εσάς όταν το παραδίδουμε στον μεταφορέα, τον μεταφορέα ή άλλο φορέα που είναι υπεύθυνος για την αποστολή. Δεν φέρουμε ευθύνη για απώλεια, ζημιά ή ζημιά σε ένα προϊόν που συμβαίνει μετά την παράδοσή του για μεταφορά και πριν από την παράδοσή του, ή για καθυστερήσεις στην παράδοση που προκαλούνται από τον μεταφορέα.

 

Λάβετε υπόψη ότι η ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται κατά τη μεταφορά διαφέρει για τους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες, επομένως είναι σημαντικό να διαβάσετε τους σχετικούς όρους στους όρους και τις προϋποθέσεις μας.

 

Αξιώσεις εγγύησης

Η εγγύηση καλύπτει όλα τα ελαττώματα που αποκαλύφθηκαν κατά την περίοδο που αναφέρεται στην ενότητα § 2 1 του ΓΟΚ, που απορρέουν από λόγους εγγενείς στο Προϊόν.

Ελαττώματα ή ζημιές στο Προϊόν που αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης θα πρέπει να αναφέρονται στον Εγγυητή αμέσως, αλλά όχι αργότερα από 7 ημέρες από την ημερομηνία ανακάλυψής τους.

Ένα προϊόν που διαπιστώνεται ότι είναι ελαττωματικό θα πρέπει να αποκλείεται αμέσως από τη χρήση λόγω απώλειας της εγγύησης.

Η διαδικασία εγγύησης ισχύει μόνο για ολοκληρωμένα προϊόντα, κατάλληλα για επαλήθευση σέρβις, χωρίς ελαττώματα και μηχανικές βλάβες που προκύπτουν από εξωτερικούς παράγοντες.

Ο αγοραστής υποχρεούται να παραδώσει το προϊόν σε συσκευασία που να αποτρέπει τη φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά. Η ευθύνη για ζημία που προκύπτει από ακατάλληλη προστασία των εμπορευμάτων κατά τη στιγμή της αποστολής βαρύνει τον αγοραστή. 

Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καταγγελίας (καταγγελία λειτουργικής συσκευής ή όταν η ζημιά προκλήθηκε από υπαιτιότητα του πελάτη), ο καταγγέλλων θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα της πραγματογνωμοσύνης και θα υποχρεωθεί να παραλάβει την αποστολή με δικά του έξοδα.

Εξοπλισμός που δεν παραλαμβάνεται από την αποθήκη εντός 1 μηνός από την έκδοση της γνωμάτευσης και την ενημέρωση του πελάτη για την ανάγκη παραλαβής των εμπορευμάτων, απορρίπτεται.

 

Η εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα του προϊόντος που προκύπτουν από:

α) μηχανική βλάβη,

β) χρήση που δεν συνάδει με τις οδηγίες χρήσης ή την προβλεπόμενη χρήση του Προϊόντος,

γ) τυχαία γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων κεραυνών, πυρκαγιάς, πλημμύρας, υψηλών θερμοκρασιών και χημικών παραγόντων,

δ) ακατάλληλη εγκατάσταση (συναρμολόγηση) και διαμόρφωση (που δεν συνάδει με τους κανόνες που περιέχονται στο εγχειρίδιο),

ε) δυσλειτουργία άλλων εγκαταστάσεων (π.χ. ηλεκτρικές, θέρμανσης, κ.λπ.) ή/και συσκευών που επηρεάζουν τη λειτουργία του Προϊόντος,

στ) χρήση του Προϊόντος σε αντίθεση με την προβλεπόμενη χρήση του,

ζ) ακατάλληλη συναρμολόγηση, συντήρηση, αποθήκευση και μεταφορά του Προϊόντος.

 

Η εγγύηση δεν καλύπτει αναλώσιμα, στοιχεία που δεν κατασκευάζονται απευθείας από τον Κατασκευαστή, καθώς και στοιχεία που καλύπτονται από την εγγύηση τρίτων.

Παραβίαση από τον Πελάτη της ασφάλειας του Προϊόντος (σφραγίδες, αυτοκόλλητα εγγύησης, αυτοκόλλητα που περιέχουν τον σειριακό αριθμό), καθώς και η πραγματοποίηση τυχόν τροποποιήσεων στη συσκευή ή η επισκευή της συσκευής από τον Πελάτη - έχει ως αποτέλεσμα τη λήξη της παρούσας εγγύησης.

Ο Εγγυητής δεν ευθύνεται για ζημιές και απώλειες που προκύπτουν από την αδυναμία χρήσης της συσκευής που επισκευάζεται.

Η έννομη σχέση μεταξύ του αγοραστή της συσκευής και του Εγγυητή διέπεται αποκλειστικά από τις διατάξεις της παρούσας εγγύησης. Περαιτέρω αξιώσεις για αποζημίωση αποκλείονται, εκτός εάν προκύπτουν από υποχρεωτικές διατάξεις του νόμου.


 


 

Αξίωση εγγύησης και διαδικασία

μέσω e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: reklamacje@enzopolska.pl

γραπτώς στην ακόλουθη διεύθυνση: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι δυνατή στον παρακάτω αριθμό τηλεφώνου: +48 32 555 04 75

Τα υπό καταγγελία εμπορεύματα θα πρέπει να σταλούν πίσω στη διεύθυνση του πωλητή Enzo Polska ul. Anny Jagiellonki 24a 44-109 Gliwice, μαζί με ένα αποδεικτικό της συναλλαγής και ένα έντυπο καταγγελίας που περιέχει τα δεδομένα του Αγοραστή και μια περιγραφή του ελαττώματος που υποβάλλεται. Η εταιρεία δεν δέχεται δέματα με επιστροφές αντικαταβολής.

    Για να επισπεύσετε την ειδοποίηση, παρακαλούμε δώστε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την καταγγελία και σε περίπτωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή γραπτών ειδοποιήσεων, επισυνάψτε φωτογραφία ή βίντεο που δείχνει το ελαττωματικό των προϊόντων. Εάν δεν υπάρχουν προϊόντα στην παραγγελία που λάβατε, στείλτε φωτογραφίες όλων των ειδών που έχετε λάβει μέχρι τώρα - για να εντοπίσετε τα εξαρτήματα που λείπουν.

    Τα έξοδα αποστολής του διαφημιζόμενου προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Εάν το παράπονο γίνει αποδεκτό, έχετε το δικαίωμα επιστροφής των δαπανών που πραγματοποιήθηκαν. Εάν ο τρόπος παράδοσης του Προϊόντος που έχει επιλέξει ο Αγοραστής είναι διαφορετικός από τον φθηνότερο τρόπο παράδοσης που προτείνει ο Πωλητής, ο Πωλητής δεν υποχρεούται να αποζημιώσει τον Αγοραστή για έξοδα που υπερβαίνουν το κόστος της φθηνότερης αποστολής (άρθρο 33 του νόμου περί 30 Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών)

     

    Παράπονα εγγύησης

    Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Καταναλωτή εάν το αντικείμενο που πωλείται έχει φυσικό ή νομικό ελάττωμα (Εγγύηση), σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζονται στον Αστικό Κώδικα της 23ης Απριλίου 1964 (Journal of Laws 1964, No. 16, item 93, όπως τροποποιήθηκε), και ως εκ τούτου, μπορεί να γίνει καταγγελία για τα αγαθά λόγω φυσικού ελαττώματος, το οποίο συνίσταται στη μη συμμόρφωση του πωλούμενου αντικειμένου με τη σύμβαση ή λόγω νομικού ελαττώματος, ιδίως εάν το πωλούμενο είδος είναι ιδιοκτησία τρίτου.

    Ο Αγοραστής μπορεί να υποβάλει παράπονο βάσει της εγγύησης εάν διαπιστωθεί φυσικό ελάττωμα εντός δύο ετών από την ημερομηνία παράδοσης του αντικειμένου στον Αγοραστή.

    Σύμφωνα με το άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα, ο πωλητής ευθύνεται για ελαττώματα που υπήρχαν τη στιγμή που ο κίνδυνος πέρασε στον αγοραστή ή προέκυψαν από αιτία εγγενή στο αντικείμενο που πωλήθηκε ταυτόχρονα. Έτσι, ο πωλητής δεν ευθύνεται για ελαττώματα του προϊόντος που προκαλούνται από τις ενέργειες του αγοραστή.

    Η ευθύνη του πωλητή βάσει της εγγύησης ισχύει μόνο για Αγοραστές που είναι Καταναλωτές. Καταναλωτής είναι το φυσικό πρόσωπο που διενεργεί νομική συναλλαγή με τον επιχειρηματία που δεν σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα (άρθρο 22 του νόμου της 23ης Απριλίου 1964, Αστικός Κώδικας).

    Όλα τα παράπονα που αποστέλλονται από Επιχειρηματίες θα ληφθούν υπόψη σύμφωνα με τους Γενικούς Κανόνες Εγγύησης του ηλεκτρονικού καταστήματος Enzo Polska.

     

    Προθεσμίες

    Όλες οι αξιώσεις εγγύησης θα εξεταστούν το συντομότερο δυνατό, που δεν υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία φυσικής αποδοχής της συσκευής για σέρβις.

    Σε περίπτωση αποδεκτών αιτήσεων, τα ελαττώματα θα αρθούν το συντομότερο δυνατό. Εάν είναι απαραίτητη η εισαγωγή ανταλλακτικών από το εξωτερικό, ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να παρατείνει την περίοδο εκτέλεσης της υπηρεσίας εγγύησης κατά την περίοδο που απαιτείται για την εισαγωγή ή/και την κατασκευή των προαναφερόμενων ανταλλακτικών. εξαρτήματα, αλλά όχι περισσότερο από 90 ημέρες.
     

    Αλλες καταστάσεις

    Ο Εγγυητής επιτρέπει τη δυνατότητα πραγματοποίησης επισκευών επί πληρωμή προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των επισκευών μετά την εγγύηση, οι όροι των οποίων θα συμφωνούνται κάθε φορά μεταξύ του Αγοραστή και του Εγγυητή.

    Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο (FV) και εάν το προϊόν παρουσιάσει ζημιά, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή. Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την υπηρεσία πελατών μας για να συζητήσετε τα επόμενα βήματα.

     

    Υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά

    Για να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, συμπεριλαμβανομένης της προβολής της συλλογής και της παραγγελίας, είναι απαραίτητο να έχετε μια συσκευή πολυμέσων με εγκατεστημένο πρόγραμμα περιήγησης ιστού και πρόσβαση στο Διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης, συνιστάται η ενεργοποίηση JavaScript και αποθήκευση cookies. Οι χρήστες υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα κατά τρόπο σύμφωνο με το νόμο και την ευπρέπεια, απαγορεύεται η παροχή παράνομου περιεχομένου.

    Λαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να διασφαλίσουμε την πλήρη ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας και της διεπαφής του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στο βαθμό που προκύπτει από τις τρέχουσες τεχνικές γνώσεις και αναλαμβάνουμε να αφαιρέσουμε τυχόν παρατυπίες και τεχνικά προβλήματα που αναφέρουν οι χρήστες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

    Τα παραπάνω ισχύουν και για τη δυνατότητα εγγραφής στο ενημερωτικό δελτίο ή την προαιρετική δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού πελάτη - εφόσον αυτές οι υπηρεσίες παρέχονται ως μέρος του καταστήματός μας. Μπορείτε να μας ειδοποιήσετε για τυχόν εντοπισμένες παρατυπίες ή διακοπές στη λειτουργία της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που αναφέρονται στο παραπάνω σημείο. Σε μια καταγγελία σχετικά με παρατυπίες που σχετίζονται με την τεχνική λειτουργία του ιστότοπου του ηλεκτρονικού καταστήματος, αναφέρετε το είδος και την ημερομηνία της παρατυπίας.

     

    Τελευταίες προμήθειες

    Καμία από τις διατάξεις αυτών των Κανονισμών δεν έχει σκοπό να παραβιάσει τα θεσμοθετημένα δικαιώματα του Καταναλωτή. Σε περίπτωση οποιασδήποτε ασυμφωνίας μεταξύ των διατάξεων αυτών των Κανονισμών και των δικαιωμάτων των Καταναλωτών που απορρέουν από γενικά ισχύοντες κανονισμούς - αντί των αμφισβητούμενων διατάξεων των Κανονισμών, θα ισχύουν πάντα οι νομοθετικές ρυθμίσεις.

    Στην περίπτωση των Επιχειρηματιών, όλες οι συμβάσεις που συνάπτονται μαζί μας διέπονται από το πολωνικό δίκαιο, εξαιρουμένης της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις συμβάσεις για τη διεθνή πώληση αγαθών.

    Στην περίπτωση Επιχειρηματιών, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή χωριστών οντοτήτων δημοσίου δικαίου, το αρμόδιο δικαστήριο για την έδρα μας θα είναι το αρμόδιο δικαστήριο για την επίλυση όλων των διαφορών που προκύπτουν από συμβατικές σχέσεις μεταξύ μας και εσάς. Η προηγούμενη πρόταση δεν ισχύει για φυσικά πρόσωπα που συνάπτουν σύμβαση που σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, όταν από το περιεχόμενο της σύμβασης προκύπτει ότι δεν είναι επαγγελματικής φύσης για τα πρόσωπα αυτά, που προκύπτει ιδίως από το αντικείμενο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. διατίθενται βάσει των διατάξεων για το Κεντρικό Μητρώο και τις Πληροφορίες για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα.